Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Bull's eye!!!

Kategori: Allmänt

Ja men herrejistanes...! För en månad sen spenderade jag en helg i Fäviken, som helt förändrade mitt liv! Jag knöt många nya fina vänskapsband, och framförallt spenderade jag hela helgen med den person som idag är min pojkvän! =) <3 Världens bästa och finaste Lasse!!! =) När vi i helgen som var insåg att det var en månad sen vi träffades blev vi helt ställda, för det känns som det gått så mycket längre tid! Men det klart, vi har ju verkligen umgåtts så mycket som möjligt! ;)
 
Inte hade väl jag trott för lite mer än en månad sen att jag skulle sitta här och skriva att jag är kärare och lyckligare än jag någonsin varit förut! =) En sån fantastisk känsla, en sån fantastisk karl!!! <3 Och en sån fantastisk "svär-familj" =)
 
Fastän livet kändes så lumpet för några veckor sen så kan jag meddela att jag gjort en helomvändning! =) Började med att jag träffade min underbara andra hälft, sen fick jag en lägenhet på Frösön (inflytt i september), jag har ett nytt jobb, och så klarade jag jägarexamen i helgen!!! Wiiihooooo! =) I love my life!!! =)
 
Puss på er underbara!!
 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Yeah, fy fan vad kul ;-P

    2014-08-27 | 06:23:42

Kommentera inlägget här: