Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

7 veckor senare...

Kategori:

Ja hoppsan vad tiden springer iväg!
Mycket har hänt, och mycket till ska hända framöver! Men bara bra saker!! 😃

För det första får vi hämta hem vår älskade Tikka nästa helg! Som tur är bor uppfödaren typ "näst-gårds" så vi har varit dit ett par gånger i veckan för att bekanta oss med den lila busungen! 😍 hjärtat smälter å vi längtar ihjäl oss, men nu är det bara en vecka kvar!


För det andra friade jag till min älskade Lasse på hans födelsedag i april, och tänka sig, han sa ja! 😉 är så otroligt lycklig över att ha funnit honom, han är verkligen min andra hälft, den som gör mig hel, som får mig att skratta tills jag knappt kan andas, som får mig att känna mig speciell, älskad, the one! ❤



För det tredje har vi bestämt oss för att bygga hus, och kommit en bit på väg. Väntar på ritningar så vi sen kan söka bygglov. Men Lasse och hans bror Olle ska börja gräva ur för vägen, förhoppningsvis till helgen, å gräva ut för husgrunderna. För ja, Olle och Sandra ska bygga bredvid oss! 😃

Ikväll sitter jag själv i soffan å kikar film... vi led båda av insomnia igår/inatt... gick å la oss, men kunde inte sova, jag somnade på morgonkvisten ett par timmar å sen igen i eftermiddags.. men Lasse kunde inte somna alls, så han var vaken tills han skulle till stan på skjut-träning.. han kom hem vid fem, startade en film, och slocknade på soffan..! Min tröttmössa! ❤ för ett tag sen gick han å la sig i sängen. Jag ska också krypa ner å slumra strax.

Kom på en sak när jag startade filmen ikväll; Snow White and the Huntsman, att jag inte skulle tacka nej till Chris Hemsworth som uppläsare på ljudbok! 😉 vilken röst, vilken karl! Tänkte samma tanke om Charlie Hunnam för ett tag sen.. kanske måste "posta" den på deras sociala medier.. 😜


Ett kollage me de snyggaste karlarna jag vet! 😍

Nähäpp, dags för uppgörelse i filmen, sen sova!

På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: