Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

logistik och pusslande..!

Kategori: Allmänt

ja det är vad som väntar mig efter jobbet och till lördag.. idag ska jag hem och hämta vovven och ta med henne till mamms och papps, Zumba ikväll, jobba imorgon, barnvakt till zötisarna på Frösön.. :) sen upp tidigt på lördag för att möta upp min svägerska Denice sen hämta Maggan (vovven) och brumma till Åsele för utställning! :) har aldrig varit med på en förut men det ska bli kul! :) Denice kan ju de där! :)

sen efter Åsele är det lugnt, men i mitt huvud är allt väldigt rörigt just nu.. :/

det kan även bli noll och ingenting.. Denice var osäker om hon kunde följa med, och själv åker jag INTE! ;)

Ja ja, jobba lite nu å hoppas på FINVÄDER så tar vi krånglet sen! ;)

på återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: