Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

tvära kast...!

Kategori: Allmänt

Ja mina vänner (och även er som jag inte känner..), livet är fullt av överraskningar...!
För ganska precis 3 veckor sedan blev jag singel, efter en 2-årig relation varav 1 år (ca) som sambo. Allt detta skedde lite hastigt, jag hade ingen aning innan, så man kan ju säga att det kom som en blixt från klar himmel! Jag tänker inte gå in på detaljerna kring det hela, men ni ska veta att jag idag mår bra, och har förlikat mig med situationen!
 
Jag har ju världens bästa vänner som funnits där för mig de här veckorna, då det har pratats, diskuterats och malts kring det som skett! Utan er hade det varit värre att komma vidare! Jag har fått återknyta kontakten med en gammal vän som flyttat hem efter några år i norra Sverige och han och hans son har också bidragit till att det gått lättare att gå vidare!
 
Och i helgen har jag umgåtts med ett underbart gäng i Fäviken, jag har skrattat så jag har träningsvärk i magen! Så himla roligt och fantastiskt det har varit i helgen! =) =) =)
 
Idag när vi gick sista rundan inne på mässan tittade jag på lite olika hörselkåpor inför jakten, och all tid jag ska spendera på skjutbanan framöver. Jag hittade en hel del, men slog inte till. Jag har precis beställt ett par via nätet för en hundring billigare än de jag tittade på på mässan! Så nu är jag helnöjd! =) Nu ska här pangas!!! ;)
 
 
 
På återseende!
 
 
 

Kommentarer

  • Märit säger:

    Hej Emma!

    Har planer på att eventuellt (!) uppdatera min blogg idag, (vilket jag inte har gjort på över ett år) och då kom jag att tänka på att kolla in din blogg. Har förstått att du har en ny pojkvän. Av att läsa din blogg verkar som det har hänt mycket i ditt liv på kort tid. Tråkigt att det tog slut med du-vet-vem men kul att du verkar vara glad och lycklig nu! Ha det bra!

    2015-01-25 | 04:09:49
    Bloggadress: http://www.iampearl.blogg.se

Kommentera inlägget här: