Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

tidsoptimist...! ;)

Kategori:

Jag är en sån där person som vill ha koll på läget, helst ska allt va minutiöst planerat.. typ... lite som Jönssonligan ni vet ;) här har jag gått å tänkt att "de e ju lääänge kvar till jag ska flytta", men nu när jag börjat ta me mig lite saker för varje gång jag åker inser jag ju att de e inte så fruktansvärt långt borta... speciellt inte med tanke på att jag har nåt inbokat varje helg fram till jullovet... men de ska nog gå på någe vis ;) jag har ju världens bästa pojkvän som ställer upp å hjälper mig när han kan! :) fick han som han ville skulle jag redan varit inflyttad där nu! ;)

Å så har jag en sån gullig "svärfamilj" som ser framemot min "ankomst" och fixar å donar :) *happy girl*

Inte är jag den som ser fram emot måndagen, men idag gör jag det, för imorgon får jag träffa min underbara svägerska som varit i Tyskland i 3 veckor! Ska bli faboulus å träffa henne igen!! :)

På återseende! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: