Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jösses amalia....!

Kategori: Allmänt

tiden fullkomligt springer ifrån mig!
igår kom vi hit med flyttlasset från frösön, efter ett stopp i föllinge :)
vi fixade och donade här mest hela eftermiddagen och kvällen, det blev lite ordning i kaoset...
å lite kaos kan jag leva med, så länge jag har mina saker där jag är! det är fruktansvärt skönt att bara ha saker på ett ställe, det var som att lugnet infann sig igår kväll, så najs! :)

nu är det slutspurt innan julledigheten, och rackarns, jag är ledig 3 veckor! ska bli sjukt skönt, få fixa å dona här i huset, mysa omkring, sovmorgon å massa annat skoj! :) sen avslutar jag min ledighet på en, förhoppningsvis, solig strand på Kanarieöarna! yepp, jag och pappsen åker dit strax efter nyår! :) sweet!! B-)

nu blir det filmmys med sambon! :)

på återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: