Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Karaoke

Kategori: Allmänt

Ja, nu sitter man här framför datorn, och vet inte vad man ska skriva....

Lustigt är att jag sitter hos samma person som jag satt hos när jag skaffade min blogg, nämligen hos Johanna! =) Fast nu har hon flyttat hem till Föllinge igen... Tack och lov =) Blev genast roligare att bo kvar i denna byhåla!

Förra helgen var jag, Emelie och min älskade kusin Ida på folkrace i Krokom.. Det var jätteroligt (fast lite kallt) fram till damernas A-final.. Då domaren gav svart flagg till en Föllinge förare som inte hade gjort ngt fel.. Det var länge sen jag blev så arg och besviken.. Efter folkrace for vi till stan och gjorde oss i ordning för kalas på kvällen...
Vi åkte till en gammal klasskompis till Emelie och Maddis, det var rätt kul, men jag var inte på humör, så jag, Emelie och Zandra åkte ner till stan igen och umgicks ilag istället.. Och tur var väl det, för hade vi hakat på resten av gänget hade jag träffat på mitt ex på Mark Twain.. Och jag kände att det kunde bli lite kusligt, eftersom jag umgicks med Emil på kvällen... Emil är min bästa killkompis och min kille kunde inte riktigt acceptera det, han fick för sig det ena och det andra tillslut fick jag nog... Iaf så träffade vi aldrig på honom...
Vi gick på donken och åt lite och sen tillbaka till Emelie för att fortsätta kalaset... Lustigt nog drack jag och Emelie tillsammans upp en tre liters dunk med vin och jag va inte alls klen dagen efter =)

I veckan har jag jobbat och jobbat lite till... Gör min sista vecka på ICA i Föllinge... Sedan börjar jag plugga igen... Inte lika kul, fast jag får ju träffa min kära studiekamrater iaf =)

Äsch, nu ska jag och Johanna kila till Tony och Maja och sjunga Karaoke =)

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: