Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Julstädning å föräldrabesök...

Kategori: Allmänt

Håller på å städa för fullt (inte just nu då) för att sedan åka hem till Föllinge..
Kommer inte att vara i lägenheten förrän nästa vecka så tyckte de va bäst å
städa lite, e ju roligare å komma hit om de e fint...
En annan anledning e att mamma å pappa kommer snart å ska hämta mig å
pappa har inte sett lägenheten än, å då måste den ju va fin =)

När jag e klar med städningen å packandet så ska jag ta å plugga lite..
Har lite kvar att skriva på analyserna men sen så =P E RE KLART!
Sen e de bara två uppgifter kvar.. men de ska va klar i januari så de
e inte lika brådskande... men tänkte försöka göra så mkt som möjligt
innan alla helgerna kommer =P så kan man ta de lite lugnt då...

Ojski Pojski.... Ska lägga på ett kol nu tror jag så jag får ngt gjort =P

6 dagar kvar till JULAFTON och min FÖDELSEDAG!!!

Puss Å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: