Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Mer jul....städning....

Kategori: Allmänt

Inte nog med att jag julstädade lägenheten igår, nu måste jag julstäda hemma i Föllinge också....
Har städat ur hela kylskåpet på mer eller mindre egen hand...
Sen fick det vara nog... Måste plugga idag.... =( För att sedan kunna städa och njuta av JULEN!
Imorgon bär det av till stan för pluggträff med Lina och så ska jag träffa Cissi och hennes lilla bebbe =)
Sen ska vi till Karro och byta julklappar =P

Har faktiskt fixat all fakta jag behöver till en av uppgifterna som ska va klar nästa gång vi ska ner
till Härnösand, vecka 3... ska bara skriva ihop det... Har ju läst den boken så många gånger
så jag kan den utantill tror jag å så har jag sett filmen =P Bara författarpresentationen jag måste göra..
Sen ska jag skriva om ett skolminne, men det har jag nästan klart i huvudet så det ska
bara ner på papper =P
Men det är dom här bokanalyserna som tar tid... =(
Har en bok kvar att läsa, ca hälften men den ska jag läsa klart när jag skrivit klart de andra analyserna..
Tror jag börjar få till ngt nu så det ska nog gå bra....

5 dagar kvar till JULAFTON och min FÖDELSEDAG!!!

Puss Å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: