Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Jag ser de snöar...

Kategori: Allmänt

Ja nu e snön här, här för att stanna...
Den bara vräker ner här i Föllinge, vet inte hur det är i stan, blir spännande när jag kommer dit imorgon. =)

Har nog aldrig varit så trött som jag har varit idag... Men har ju bara mig själv att skylla... Å lite på Micke åxå =P
I fredas kom han å höll mig sällskap i mitt OC tittande å jag höll han sällskap medan han väntade på att han skulle få skjutsa sina partajande kompisar tillbaka till krokom... Vi satt uppe till halv tre på natten innan de ringde och ville åka hem.... Somnade en halvtimme senare och sov till strax före tolv på lördan, då Emelie ringde å ville komma förbi, hon kom, hade med sig pizza å TV-spel =) *my friend* Vi spelade bl.a. Mario Cart, vilket var länge sen jag spelade... Micke kom förbi en stund och spelade med oss, de va kul... Sen drog han och kort därefter gick även Emelie, hon skulle jobba kväll... Så va man ensam igen... SMSade lite med Micke, som va ute å festade med sina kompisar... Pratade lite i telefon, kollade på TV, på film.... Men blev inte trött... Vid två smsade Micke å undrade om jag va vaken, vilket jag ju va å han sa att han skulle komma förbi senare... Senare blev halv fyra =0 Vi satt i soffan å pratade i en timme, sen gick vi och la oss.... Men inte sov vi inte... Nej nej, vi låg å prata om allt och ingenting, mestadels ingentind =P till klockan sju halv åtta på morgonen, då vi tillslut somnade... Halv tolv ringde Ida och sa att de skulle åka från Föllinge innan klockan ett så jag skulle va beredd på att hämta henne i Krokom... Så klev vi upp, Micke gick å jag åkte till Krokom....

Hamburgare på Frassen när vi kom tillbaka till stan *gott* sen for vi till lägenheten, la mig i soffan å höll på å somna så då drog jag med Ida på en Lugnviksrunda... Sen bytte jag om och vi åkte å hämtade Maddis i Torvalla, skjutsade henne till Lit och sen tillbaka till stan... La mig i soffan å höll på å somna... Gick och la mig halv tie och somnade inom tio minuter... *trött*

Klev upp halv sju, fixade iordning mig och åkte mot Föllinge... I långan började ögonen ge me sig, de ville inte hålla sig vakna, men jag gav mig fan på att de skulle gå (inte bra jag vet)... Tog mig till Föllinge välbehållen, och köpte mig en chokladkaka på OK innan jag började... Drack en kopp kaffe å sen har dagen flutit på... Kom hem vid fyra lagade middag, å nu sitter jag i soffan å slappar... Inväntar FIKs månadsmöte..... Hade mkt hellre gått å lagt mig och aldrig mer vaknat..... Men sova kan man göra i graven! Vi lever en väldigt kort tid jämfört med hur länge vi är döda!

Puss å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: