Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Sjuk...

Kategori: Allmänt

inge kul me de inte...
har varit hemma från jobbet/praktiken i två dagar nu...
snart börjar jag klättra på väggarna... ska prova å jobba imorrn...
Så kan jag ligga i lägenheten å plugga å tycka synd om mig själv i helgen istället..
tjejerna åker till vemdalen på dansforum å jag får ligga här å va sjuk.... huvva..
finns roligare saker att göra... men men, nu har jag ju ett ypperligt tillfälle att plugga...
Inga runt om mig som kan ses som bra ursäkter att inte plugga...
tjejerna i vemdalen, ida i föllinge å micke i göteborg...
En hel helg att bara plugga... Jippie.... kan inte bli bättre än så... =P

Hade tänkt att plugga de här två dagarna jag har varit hemma, men icke...
Har legat å sovit i soffan hela dagarna istället.. inte bra... måste ta mig i kragen genast...

Annars rullar det på framåt, eller nej, jag står å stampar på samma ställe...
Inge roligt me de heller... de händer inget... å jag kan slå vad om att när det väl händer ngt så e de fel eller åtmindstone känns de fel... som vanligt....
my lifestory....

Eller njae, kanske inte riktigt det heller... har ju faktiskt haft pojkvänner som varit ok eller mer än ok eftersom jag va tillsammans me dom... men de e lite läskigt att va singel igen... man måste gå igenom allt de där en gång till...

händer inte så mkt när man e sjuk så nu skriver jag inget mer...

Förkylningskramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: