Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ska fundera på saken...

Kategori: Allmänt

Här sitter jag i soffan framför tvn å drunknar i O.C avsnitt efter avsnitt.. :)
Kollar på sista skivan nu.. vet inte vad jag ska hitta på med sen...
Tänkte försöka plugga, men vet med säkerhet att det kommer inte att gå...
Det snurrar så mkt tankar i mitt huvud så jag knappt vet ut eller in...

Vet knappt vad jag ska skriva... så mkt snurrar de i mitt huvud...
Hur som helst... I tisdags hade vi after work, det var jättekul..
Jag och Emil hade förberett en musiktävling som alla verkade tycka vara bra!
Skönt å få lite feed-back ibland... =)
Det dumma med after worken va att jag skulle börja jobba kvart över sju dagen efter =P
Inte lika kul... Men det gick ju de me, de va en lååååååång onsdag men den tog ju slut den me...
Å sen kom torsda =)

Jag, Emelie och Micke va iväg å bowlade, på riktigt, inte på WII =P
Det gick bra till en början, jag ledde så fint, men Micke gick om mig på slutet så jag fick nöja mig med en andra plats =) Sen tävlade vi hem till min lägenhet (jag vann =P )
Så spelade vi WII till klockan blev närmare tolv, då Emelie gick hem och Micke likaså, fast han tog bilen...
Så va den dagen tyvärr slut.... ville inte att den skulle ta slut..... Så blev de freda, åkte hem till Föllinge å jobbade, åkte tillbaka till stan å slappade framför tvn... så dök ljuspunkten i tillvaron upp =)
Fick sällskap av Micke när jag kollade på OC, och han åkte vid halv tre i morse...
De e så underbart roligt att ha honom här... Allting ser genast ljusare ut =)
Å om du läser detta hoppas jag att du tar åt dig!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska ligga här i soffan å drukna i OC....

Puuuuussssssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: