Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Jihooo!

Kategori: Allmänt

Äntligen sängdags =P

Har suttit hos Emil hela kvällen och mixtrat med min dator å hjälpt han me hans studier =)
Nu har jag med hans hjälp pimpat upp min data lite å så har jag fått en massa bra program
å en massa bra music... Nu e jag så glad.... =)

Blev mindre glad när jag kom hem och kollade på bordet där min studiebok låg, den som jag borde ha läst ut vid det här laget, den som jag inte ens hunnit igenom hälften på.... Jag har hemtenta som ska va klar på freda 00.00 å jag har inte ens läst en av de två böckerna vi ska ha läst, så nu e d till å lägga på lite krut på de hela... =P
Jag vet iaf vad jag kommer att göra varje kväll efter praktiken... Suck...
Men när tentan e avklarad e det mkt mindre att göra... Men e ändå tänkt att göra klart så mkt som går att göra hemifrån just nu....

Dagen har varit okej, lugn och sansad... har suttit i ett grupprum med endast en elev och arbetat..
Det behövde den här eleven... Jobbar jättebra annars, men ännu bättre ensam med lärare...
Tror att det gör eleven gott att få lite "quality time" med lärare också, att får känna att man e bra på ngt,
visa av att man finns.. Att läraren ser eleven =)

Orkar inte skriva ngt mer nu!

Puss å God Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: