Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Nu e de slut..

Kategori: Allmänt

Nu är praktiken över..
Med blandade känslor lämnade jag skolan idag..
Först kändes det som vilken dag som helst,
men när jag började tänka efter så insåg jag att
det faktiskt var min sista dag som praktikant..
Fick massor av kramar av barnen, och många
av dem var från oväntade elever, som jag inte trodde
skulle komma och ge mig en kram,
några av dem sa även att det hade varit kul att jag
varit där och att de ville att jag skulle komma tillbaka..
Det var kul att höra =)

Fick även läsa min handledares utvärdering,
som nu är färdigskriven, vi satt och kikade på
den förra veckan, men då hade hon inte skrivit
något, men nu va den klar =)
Det var intressant läsning, helt klart positiva saker
med kommentarer som kan få mig att göra bättre
ifrån mig nästa gång =)

I lördas kom Emelie och Zandra förbi och vi käkade
mat tillsammans, Zandra hade önskat bacongryta
med vitlök och ris =) Mumma
Sen tjatade vi hit Micke och hans Wii med
diverse spel, vi började med Mario Cart
Fasiken va skoj det va, höll på å garva ihjäl mig
Sen lirade vi diverse annat och skrattade så
det gjorde ont i magen =P
Zandra drog hem vid tio, hon skulle upp och jobba
tidigt igår, Emelie och Micke blev kvar till halv tolv ungefär

Igår var jag en riktig soffpotatis,
jag klev upp vid halv elva och la mig i soffan,
kollade på två parlamentet dvd:er som jag
lånat av Micke, sen kollade jag på
1:a och 2:a Sagan om Ringen filmerna..
Fast jag tog en promenad ner på affärn
med Johanna =) Kul å träffa henne =) =)
Puss på dig goknul!

Men imorse!!!!
Fy bubblan!!!!
Gick ut till bilen, satte mig i,
satte nyckeln i tändningen och vred om.....
.......ingenting......
FAAAAAAAN! tänkte jag för mig själv!
Ringde till mamma och pappa,
mamma sa att jag skulle ta bussen..
Jag ringde till min handledare och sa hur
det var och att jag skulle bli lite sen...
Sen ringde pappa och sa att jag skulle ringa till
han kompis som bor några gator bort,
sagt och gjort, det gjorde jag och han kom hit
inom tio minuter och vi fick igång bilen,
och nu går den iaf... peppar peppar...
Hoppas den går imorrn åxå, då jag
ska besiktiga den..

Nu ska jag plugga lite...
Renskriva lite uppgifter... BLÄ!
Vill ut i fina vädret som äntligen tycks
ha hittat rätt igen... =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: