Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Liten uppdatering...

Kategori: Allmänt

innan jag drar iväg till Finland... =)

Vad har jag gjort i sommar? Jobbat, jobbat å jobbat lite till... =P
Å partat en del åxå =)
Hängt en del på stråket har man gjort, men det blev ingen "yra" för min del, stod utanför grindarna
under presidenttalet och lyssnade, det var det enda... billigt och bra =p

Har under sommaren mest varit i Föllinge och umgåtts med folket här,
och några lediga helger har man varit i stan och kalsat med folket där =)
Å så har man varit på lite folkrace tävlingar åxå...
Förra tävlingen, som gick i Föllinge, var jag och Emelie funktionärer =)
det var skoj, jag stod och hade kom-radion, så då fick man höra en massa skoj =)
å dammiga blev vi, vi stod i den näst värsta kurvan "damm-mässigt"...

Nej orkar inte skriva mer nu, har lite att stå i innan jag ska sova..
Vi åker tidigt imorrn...

Mer utförligt och med bilder kommer efter Finlands resan =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Heey! Fota du bröllopet? Vore kul å se bilder därifrån. Å vad du gjorde i Finland. Kram

    2008-08-19 | 11:29:48
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: