Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

2008-04-26

Kategori: Allmänt

Det var den kvällen jag mötte min Thomas =)
Vi blev introducerade av Zandra,
han var bekant med Zandras ex.
Vi kom bra överens och sen rullade saker
och ting bara på... Vi sågs så ofta vi kunde,
vilket inte var så ofta som jag velat...
Detta pga att han bor i Järpen, eller då
bodde han i Kall, och jag bodde i Östersund
och Föllinge...

Vi pausade ifrån varandra över sommaren,
men när han insåg att han höll på att förlora
mig så kom han tillbaka och ville prova igen,
jag tror åtminstonde att det var därför han kom
tillbaka... Huvudsaken var att han gjorde det,
även om jag blev förvirrad och visste varken
ut eller in, allt blev så komplicerat helt
plötsligt, jag sårade en person som
jag absolut inte ville såra, han betyder
så oerhört mycket för mig, och har gjort det
väldigt länge...

Efter sommaren så har vi försökt träffas så
ofta som det går, men det är fortfarande inte
så ofta, jag har blivit osäker på var vi egentligen
hade varandra... Men det är vi =)

Och nu vill jag ge detta 100% och hoppas
att jag får lika mycket tillbaka =)

Kanske inte det lättaste för honom att ta sig
till mig då han är fast i Järpen för tillfället..
Jag, som har bilen avställd över vintern,
får så lov att ta mig till honom på något vis...

I veckan blir det Härnösand, men sen ska jag
försöka åka till Järpen och vara där ett par dagar =)

Det är lustigt med kärlek,
den slår till när man minst anar det...
Och när den gör det så är det med besked!!!
Kan vara helt underbart men samtidigt jobbigt,
när man måste vara 6 mil ifrån varandra
större delen av tiden... fast det är ju upp till
de två parterna i förhållandet att se till
att det fungerar...

Thomas Bergsmo, mitt hjärta tillhör dig!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Så vackert =).

    Hoppas verkligen ni båda tar chansen till att ses oftare och knyta banden starkare mellan er.

    2008-12-07 | 12:19:09
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/
  • thomas säger:

    du e fin du!!?? hör av dig

    2009-11-22 | 09:26:07

Kommentera inlägget här: