Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

"a man is only as sick as his secrets"

Kategori: Allmänt

med detta citat (av okänd) inleddes ett avsnitt
av desperate housewives som jag tittade
på idag... Jag tyckte att det var rätt bra =)
och slående... och inte bara man utan alla
människor =)

Imorrn bitti åker jag till Stockholm och
TV-huset =) ska vara med i hockeystudion...
Sverige-Finland i Channel One Cup
Så håll utkik allihop ;)
Nästa gång ni ser mig så är jag TV-kändis =P

Vet att det var något mer jag skulle skriva,
men jag kommer bara inte på det nu..

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Märit Lidvall säger:

    Jag såg dig på tv! =) Hur kommer det sig att du var med där?? vi syns! Kram

    2008-12-20 | 21:50:56
    Bloggadress: http://mkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: