Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Dan före dan före...

Kategori: Allmänt

MIN FÖDELSEDAG =)
och JULAFTON!!!

Japp, nu är det inte länge kvar...
Idag kom pappa och mamma och hämtade
mig i stan, vi gjorde den sista julklapps-handlingen,
sen åkte vi hem till Föllinge, där jag slog in Tova och
Martas julklappar, tog med mig Ida och åkte upp
på Skavbränna och gullade med våra små flickor
och pratade strunt med Ruth =)

När jag kom hem har jag och mamma haft
rimstuga =) snart har alla julklappar rim..
Lite kul, blir inte som alla tidigare år, när man
i princip slitit upp julklappspapperet...
Nu måste det få ta sin tid, och alla får ta del =)

Snart ska jag och mamma kika på
världscuphoppning =) sen blir det nog sussa,
för imorrn är det nya friska tag som gäller,
då ska det sista fixas, å julkranen ska in och kläs =)
det är min uppgift =) =) =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: