Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Sliten... varför då?

Kategori: Allmänt

Ja det undrar jag med, det är ju inte så att jag
gjort något annat än suttit framför datorn i två dagar,
och har jag inte gjort det så har jag bläddrat i böcker
och kladdat anteckningar...

Men nu har jag gjort grov skissen på tentan, nu är det bara
finslipet kvar.. Iofs måste jag skriva om ett svar för där hade
jag tydligen svar ur fel del ur boken, så jag måste få inte
lite från rätt del också...

Men nu känner jag att jag kan slappna av för kvällen =)

Å nu kommer det ÄNTLIGEN lite bilder =) =) =)

Från Vemdalen






 










"Tack gode gu för Lapin Kulta!"

Från en kväll med mat, bowling å party!







Bakkväll med bruttorna =)



 







Å så julbordet i Åsarna med dans till Gamblers grabbarna



Nej nu orkar jag inte mer... Förhoppningsvis kommer det
fler bilder från Åsarna inom kort =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: