Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

miss you darling...

Kategori: Allmänt

han har varit på resande fot i mindre än en timme
och jag saknar honom redan...
hur ska jag överleva ända till på sönda kväll.. =P
Tur att jag ska jobba imorrn och på freda
sen blir de kalas på freda och lörda..
så det ska nog gå bra...
men jag saknar min älskling något hemskt..
att för första gången sen i fredas sova ensam..
å dessutom hemma... =P
har ju sovit med min lulle sen i fredas,
i husvagnen i rörvattnet och hemma hos han på frösön..
Å nu ska man sova själv... huvvaligen...

Just nu sitter jag och försöker kolla på fotboll
träningslandskamp mellan sverige och turkiet..
är inte så inne i matchen... konstigt nog.. =P
brukar ju aldrig missa en chans till fotboll..
håller på å lyssna på ny musik som jag laddat ner...

Karro e me Micke, Zandra skulle träffa nån kompis,
Emelie ska på bio, å Ida e på bio...
Har ingen att vara med!!! Buhu!!!

Men nu e jag på bättre humör..
Har varit lite nere hela dagen...
Har nu fått reda på min praktikplats..
Börjar ju praktiken nästa vecka,
så de va skönt att få veta vart jag ska va..

äsch... orkar inte skriva mer...

Puss å kram skumbanan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: