Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Scary...

Kategori: Allmänt

Idag hade jag första praktikdagen =)
Hade ju kunnat tro att man skulle var nervös
och osäker att komma på en ny skola,
men det kändes inte alls konstigt lr så..
Jag knatade in på p rummet och hälsade
på alla lärare, som var jättetrevliga.
Sen fick jag träffa klassen som jag ska
vara i de kommande tre veckorna..
De var hur trevliga och mysiga som helst...
Visserligen en aning larviga men
vem var inte det i trean? =P

Gårdagskvällen och natten var helt underbara!
Hämtade min älskling i Lugnvik strax före tie
på kvällen, åkte till han å hämtade upp lite saker,
sen åkte vi hem till mig och låg i soffan och mös =)
Ville aldrig att det skulle ta slut,
han e så UNDERBAR, jag kan inte fatta det..
Att jag är så lyckligt lottad!
Sov så härligt, ville inte kliva upp, ville inte att
det skulle vara morgon..
För det innebar att han skulle åka ifrån mig igen..
Han var ledig förra veckan, men som tidigare nämnt
var han och hans polare på Svenska Rallyt från
onsda till sönda.
Å så ska han iväg å jobba till freda morron... =(
Buhu...

Men fick glada nyheter när jag pratade med honom
förrut idag... Han ska hem till ÖSD imorrn pga av
en sak som ej ska nämnas här..
Förut har hans chef varit så inne på att han skulle
jobba ända till detta skulle äga rum och direkt efteråt
fortsätta jobba, vilket skulle inneburit att vi inte
skulle hinna ses eftersom jag har praktik...
Men så idag berättade min prins att chefen ändrat sig,
nästan iaf, får veta till 100 imorrnbitti..
Chefen har sagt att det är bättre om han är ledig hela
dagen imorgon, för det blir så struligt annars..
så jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att han får ledigt
hela dagen imorrn =)
Vore så underbart om vi fick ses innan freda...

Nej nu ska jag gå å pissa =P

Sen blir det skumbad i all ensamhet...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: