Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

virr varr..

Kategori: Allmänt

Igår var jag som sagt på minnesstund för J..
Det var väldigt fint alltihop, det gjorde det hela
mindre jobbigt, men jobbigt ändå,
att träffa Lillemor och Jonathan...

Vi åkte hem vid halv sex, sprang in på pizzerian
och beställde pizza, sen hem och bytte och,
ner och hämtade pizzan, hem och käka,
sen slängde jag och Ida oss på cyklarna och
cyklade ner till grusplanen där "gänget" var och
lirade ölbrännboll =)

Sen när två omgångar var spelade och mitt lag
vunnit med dubbelt så många poäng så begav vi
oss hem till micke och mimma =)
Där partade vi och hade skitskoj,
mkt folk överallt =)

Sen kom det fram en del saker som
jag diskuterade med lite olika personer
som berör ämnet, men vet fortfarande
varken ut eller in...

Har nu iallafall kommit fram till att jag måste
ställa Thomas mot väggen, fråga hur vi ska
ha det, för jag orkar inte så länge som det
är som det är nu..
Jag vet vad jag vill, men vill inte gå och
vänta på något som aldrig kommer...

Idag så ringde Lulle och va upprörd,
någon hade rammat hans bil =(
de va inge kul, den fina bilen...

Äsch... åter till boken... jag har blivit en bokmal =P

Puss och Kram Skumbanan




Kommentarer


Kommentera inlägget här: