Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Byta startmotor....

Kategori: Allmänt

Ja det måste JAG göra =(
Bilen har gått som en klocka sen jag lämnade in
den sist (typ två veckor sen =P) för att den "spökade"..
Den slog på lyset och stereon lite som den vill utan
att man satt i bilen eller att ens nyckeln satt i...
Men på verkstan sa de att de bara va lite fukt
ivägen, för vädret har ju varit som det har varit...

Men så nu i helgen så startade inte bilen!
Igår fick vi dra igång den, var ute å körde ett
tag, stängde av den och skulle prova å starta den
igen men ICKE!!!
Så imorse drog vi den till verkstan å så
fick jag beskedet att det är startmotorn det
är fel på, behöver en helt ny...!
Jo å det passar ju bra in i budgeten... eller inte...

Å inte i planeringen heller..
hade tänkt å åka in till stan å idag å fara hem
på torsda, fixa lite i lägenheten och träffa lite folk...
Men inte det heller...
kanske åker in imorrn me mamma å
hem me pappa på torsda morron... men vi får se...

Har jobbat på Ica i Föllinge idag.. de va kul.. =)
Å så ska de börja en ny tjej där, så hon går bredvid
den här veckan, idag satt jag mest i kassan,
men på torsda ska hon gå bredvid mig när jag sitter
i kassan.. eller hon ska sitta i kassan och jag ska stå
med henne =) hehe, lite kul att jag som inte är ordinarie
får pyssla med sånt.. har inte jobbat där sen i nyår,
å då jobbade jag bara två dagar..
men nu blir det nog lite mer framöver...
ska iaf spendera större delen av sommaren där =P

Nu är jag snart klar med min hemtenta..
ska till Ida och skriva ut den, rita dit lite teckningar =P
eller diagram...
å sen ska det på postlådan =)
Å då e jag fri den!! Då e de bara att hålla tummarna att jag
har mer än 55p, för de e G-gränsen....

Efter det så ska här gräddas våfflor =)
i stora mängder!!
De e ju VÅFFELDAN idag =) =) =)

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: