Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Hej och Hå!

Kategori: Allmänt

Solen skiner, blå himmel, enstaka moln, ngn minusgrad
Kan det bli bättre?
JA! Om man var i fjällen istället för i stan..
Hade kunnat ge vad som helst för att ha fått vakna
upp i Rörvattnet i armarna på en viss person,
tittat ut genom fönstret och inom en kort tid
vara klar att hoppa på skotern =)
Men så är det ju inte..

Vi ska förmodligen bli grannar =)
Var och kikade på en lägenhet bara 100 meter
från hans lägenhet.. Hehe..
Nu ska bara mina och Idas föräldrar överlägga,
för lägenheten är våran om vi vil ha den!
En stor och fin trea =) aaaaah

Idag blir en lugn dag..
Ska in på stan och fixa lite på dan,
sen ska jag hem och städa.. =(
för att det kommer tre coola brudar och ska käka
middag hos mig e eftermiddag =)
Emelie, Zandra och min Märit =) =) =)
Sen ska vi ut på frösön på inflyttningsfest
hos elin och martin... =) å sen stundar ev krogen

Igår kväll fick jag en trevlig överraskning =)
Satt i min ensamhet och rullade tummarna
då jag fick ett sms av en person jag inte hört ifrån
på hur länge som helst! Ringde upp denne
och vi bestämde oss för att ta en promenad,
han kom hit och vi gick en sväng genom stan,
sen tillbaka till mig och satt å surra lite, sen
åkte han hem, men han ska förbi hos
elin och martin ikväll en sväng så jag hinner säga
hej till honom =)

Sen jag träffade honom för flera år sen så har
han varit den som i alla lägen alltid fått
mig på bättre humör =)
I'm so glad he's back!!

Igår var jag även och fikade med en tjej som jag
pluggade med förra våren.. Hon och hennes bebbe =)
Så söt liten tjej på ca 9 månader..

Nä nu ska jag äta frukost

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: