Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

I'm back...

Kategori: Allmänt

Japp nu e jag tillbaka i Östersund...
Åker till Föllinge ngn gång under dagen..
Får se hur länge jag blir där, ska jobba på månda
å så ska jag ta igen en praktikdag på tisdag å
sen e de ju påsk, så då blir jag nog hemma,
om det inte går så bra så att vi ska städa ut oss
ur lägenheten redan då...
Jo för vi har ju fått en trea på frösön,
mamma ska skriva på lite papper så får
vi se vad som säger sen =)

Veckan i Härnösand har varit korvstoppning
som vanligt, men engelskan var kul, kändes som
jag kunde allt, jag var den enda som svarade, iaf
så var jag först med att harpla ur mig svaret...
får hoppas att det fortsätter att kännas så... =)
Svenska delen var helt ok,
börjar äntligen fatta va de handlar om...
Vi fick våran hemtenta igår, som ska va inne efter
påskhelgen, när jag kikade på den så kändes det
inte helt omöjligt...

Kom hem vid fem igår, låg framför tvn större delen av
kvällen, gick å la mig halv tie!!! på en fredakväll... =P
Va så sköööönt, vaknade utvilad halv nie, men
låg kvar ett tag å drog mig.. =)
Sen drog jag ut på en promenad,
en till stundar om ett tag,
när emelie har slutat =)
Blev lite tokigt det där, men det gör inte mig ngt
att ta en till promenad...

Väntar även på att Johanna ska ringa,
hon borde snart va i stan =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: