Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

underbart är kort

Kategori: Allmänt

heter det inte så?
det verkar iaf som att det är så...

Vet varken ut eller in, känslorna varierar från dag till dag..
Ena dagen är allt hur bra som helst och den andra
kan jag vilja spendera hela dagen i sängen och gråta ögonen ur mig..

Vi träffades i fredas och kollade på TV och lattjade..
Var jättekul men kändes samtidigt konstigt..
Kom överens om att hålla allt på ett vänskapligt plan
just nu...
Sen den 18 januari har vi haft ständig kontakt med
varandra men nu har vi inte hörts på nästan tre dagar!
Känns lite konstigt ibland när jag tänker på det =P

Hur som helst, dags för en up-date på andra fronter åxå...
Förra fredan hade jag och Emelie arrangerat en 70tals fest =)
för närmast sörjande =P
Blev hur lyckat som helst, förutom att den senare delen av kvällen
spenderade jag gråtandes i sovrummet...
Vid ett snåret blev alla hungriga så vi tågade in mot stan,
alla utom jag, fredrik och johanna gick på donken,
vi drog på kebabbaren och tog med oss käket till fredrik..
Åt lite och sen höll vi på å somna i hans nya soffa =P
Men icke, Emelie, Emil, Zandra och Jenny dök upp och
vi alla sjöng singstar fram till halv fyra på morronen..
Sen drog alla hem till sig, förutom Johanna och Zandra,
som skulle sova hos mig...
På lördan frog jag hem till Föllinge och käkade Pizza med
Johanna och Fredrik, sen kollade vi på Melodifestivalen..

Tillbaka på praktiken på månda till freda, var en händelselös
vecka, träffade Andreas på fredan åkte hem till Föllinge på lördan..
Var hemma till i tisdags =) var mysigt att va hemma me mamma
å pappa å bara rå om varann =)
Tillbaka i stan nu då, har pluggat me Lina idag..
Men igår kväll va de lattjo =)
Emelie, Elin, Karro och Micke kom förbi,
vi lirade lite Mario Cart, sen spelade vi Plump =)


Nu ska jag laga till lite krubb, för:
Äta bör man, annars dör man...
Eller som i mitt fall, svimmar man.. =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: