Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Hemtentamen bidrar till ångest och nerstämndhet

Kategori: Allmänt

Ja, om jag bara kunde bevisa det med forskning =P

Men av ca 80 pers så vet jag minst 10 som lider
av dessa åkommor..

Fast jag tror lite är för att man tar det för på stort allvar..
Jag försöker att inte tänka på det fööör mycket,
när jag gör en salstenta så går jag in, sätter mig och
skriver det jag kan, gör mitt bästa utifrån vad jag vet och kan..
När man har hemtenta så har man tillgång till kurslitteraturen,
och jag tror att det, denna gång, beror på kurslitteraturen,
att alla känner lite ångest...
Men men, det är bara att bita i det sura äpplet
och skriva klart skiten och skicka in det,
så kan man släppa det sen...

Ska återgå till mitt skrivande

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: