Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Nedräkningen har börjat =)

Kategori: Allmänt

Bara en dag och två nätter kvar till vi drar till Vemdalen =)
Det ska bli såååå skoj å parta med gänget..
I våran stuga blir vi: Jag, Emelie, Jenny, Zandra,
Tomas E, Tomas B, Johan, Fredrik, Emil och Lulle..
Sistnämnda kommer hem från en två-veckors
semester på Dominikanska Republiken imorgon natt,
så han lär säkert vara gaj och partaj på torsda =P

Känner mig rätt färdig med hemtentan iaf,
ska kika igenom den en sista gång imorgon
och sen skicka in den och släppa taget för helgen,
innan den nya delkursen ska tas itu med..

Efter jag har skickat in tentan imorrn så ska jag
städa lägenheten och börja packa för skalet,
sen ska jag åka hem till Föllinge och plocka med mig
lite smått och gott å så ska jag göra Chili con Carne med
Idas föräldrar, jag ska få lära mig =)
Men framför allt var det för att eftersom jag inte
gjort chili con carne tidigare å vi ska ha med oss
för tio personer till skalet ville jag inte chansa
utan köra på ett säkert kort..

Nu ska jag faktisk snart sussa,
ska bara ringa Emelie och surra lite först

Puss och Kram SKumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: