Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Härnösand

Kategori: Allmänt

Hehe, kikade på bloggens översikt och såg
då att det här blir tredje blogginlägget med
ett ortsnamn på rubriken =)

Ja, vad ska man säga, nu är man i Härnösand igen..
Tentade av första delen imorse, det är bara att
hålla tummarna att jag klarade tenta,
det känns som det kan gå åt viiiiilket håll som helst..

Efter att jag suttit en och en halv timme så
lämnade jag in tentan och gick upp till fiket och
inväntade de övriga.. De tog sin tid =P

Sen käkade vi lunch och väntade på Lina,
som suttit in i det längsta..

Sen väntade ett långt pass på eftermiddan
med VFU uppföljning, fast eftersom vi va
lite trötta efter tentan så blev det rätt
fnittrit i våran lilla grupp..

Sen promenixade jag med Fia ner till där
hon och Helén bor, sen gick jag på Hemköp
och köpte lite te och annat kul..
Promenixade vidare till stället där jag bor och
käkade lite kyckling/köttbullesallad, å surfade
runt lite på datan.. Blev lite less, så jag
bytte om och gick in mot stan igen, hade
spanat in ett solarium på vägen hem.. =)
Så jag knatade in där och stoppade i pengar
i automaten och klev in i rummet och tro att jag
tappade hakan.. trodde jag skulle mötas av
en "säng" men ICKE!
Jag möttes av en "raket" hehe
Man skulle stå upp inne i en raket =P
Lite jobbigt att stå upp i ca 20 minuter,
men det gick.. *vill man vara fin, får man lida pin*

Sen så promenixade jag hem igen och sitter nu
här på rummet å e så otroligt less...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: