Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Resfeber..

Kategori: Allmänt

Börjar pirra i magen nu..
Inte länge kvar...
Åker till Arlanda imorrn natt
och flyger strax efter 12 på lördag =)
Först till Amsterdam för att byta flyg..
Å sen är jag i min "andra" hemstad
Edinburgh =)

På måndag pirrar det nog ännu mer
för då ska jag infinna mig på
Abbey Hill Primary School för min
första praktikdag... *scary*

Sen ska jag praktisera där i tre veckor
blir säkert hur bra som helst =)

Å när jag inte är på skolan kommer jag
att bli bortskämd i tre och en halv vecka...
Ska bo hos bekanta till familjen och
när man är hos dom får man inte lyfta
ett finger å inte betala någonting..
Bara att lägga upp fötterna med andra ord =P
nej de klart, man ska ju inte ta något för
givet, men de senaste gångerna har det
iallafall varit så...

Nä bäst å börja packa kanske =P
har skjutit upp det hela dagen,
men har mkt annat att göra imorrn
åxå så det kanske är bäst att iallafall
fundera över vad jag ska ha med mig =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hejsan! Hoppas du har det bra i Scotland! Vill höra uppdatering om vad som händer och sker. Kramar

    2008-10-02 | 20:03:29
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: