Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Banankontakt

Kategori: Allmänt

Hahahahaha... Idag fick jag mig ett gott skratt =)
Pappa kom hem från affären och plockade ur påsen, jag satt och läste tidningen och la inte märke till vad han handlat... Efter ett tag sa pappa, mest till sig själv, "men köpte jag inga bananer?". Vi kikade runt lite, även ute i bilen, men inga bananer... Men han hade glömt å köpa lite saker så jag tog mig en sväng på affärn och passade på att köpa nya bananer... När jag kom hem och skulle stoppa knäckebrödet i brödlådan tror ni inte bananerna låg där i brödkorgen =P Å jag vek mig dubbel av skratt, liksom pappa... Å även mamma när jag berättade det för henne när hon kom hem...

Ja du pappa, börjar du bli lite glömsk tro, eller va det bara tillfälligt?

Puss och Kram Skumbanan (haha, där kom det en banan till i inlägget)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: