Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Hemma igen...

Kategori: Allmänt

Ja nu har man kommit hem och landat i Föllinge.
Sitter och kollar på hockey me pappa och Bo-Göran... Står 0-0 än, Lettland-Sverige i Hockey-VM... Har bakat chokladkaka me apelsinsmak kvällen till ära... Nej mer för att jag var så sugen på nåt sånt =) Å gooood blev den...

Har precis suttit och betalat räkningar... Huuuuuugaligen, nu är jag bokstavligttalat fattig igen... Hur ska det här gå!? Tur att jag höll i pengarna i helgen...

Ja för i onsdas bar det av ner till Vemdalen =) Jag, Jenny, Emelie och Johan packade ihop och och åkte ner... Tog det lugnt på onsdakvällen och på torsda morron sprätta jag och Johan första ölen =) sen har man knappt gjort ngt utan en flaska eller ett glas i handen =P På torsdan kom Boije, Jocke, Tompa och Zandra =) å på fredan kom Emil och Martin. Under helgen träffade man nya bekantskaper i området, vi hade helhärliga stockholmsgrabber i stugan mittemot... Å gissa om deras stuga va najs =P Å soooool har vi haft, så nu är man brun och fin =)

After-skin är nog det som varit roligast =) kvällarna har varit helt ok, fast jag har inte varit så långvarig på danserna...

Nu ska jag återgå till hockeyn =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: