Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Nej nu!

Kategori: Allmänt

Ska jag ta och leta mig ner under täcket...
Fast på ett sätt är det fan lite bättre att skriva när man är lite trött och gojsig i huvvet. Man får till finfina metaforer då ;) =P

Men nu har jag skrivit ena delen av sista delen... Tjorvigt de där lät då...
Ska va på skolan redan 7.30 imorrn för mamma har möte då.. Så då har jag tid att sitta där och finslipa på det och lägga till och bla bla bla...

Å så ska jag försöka leja bort de två sista lektionerna så jag hinner göra klart allt och skicka in det imorrn så jag kan få lägga det bakom mig...!

Å får jag inte det för bossen morsan så får eleverna minsann vara utan lärare! Mina studier går fan föra springvicket! De må låta hemskt, men jag missar inte ett inlämningsdatum! En tenta går alltid att göra om, men på gruppuppgifter och uppsatser får man alltid nåt extra om man inte lämnat in i tid =(

Nej nu ska jag sluta jiddra och gå å sussa istället!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: