Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Slitsamt...

Kategori: Allmänt

Idag har varit en himla seg dag... Har iofs gått hur bra som helst att jobba idag =) så nöjd över massor av saker som jag åstadkommit idag =) =) men när jag kom hem satte tröttheten in, somnade på soffan med Expressens sportbilaga på magen =P När jag vaknade till knatade jag ner till tvn och nu kikar jag och pappa på Hockey-VM Ryssland-Schweiz, å hör och häpna: Schweiz leder med 2-1 efter 1a perioden... Det är nåt som inte stämmer i årets VM... Men lite skoj ä de ju =)

Ska snart mana mig upp och mata hunden och ge mig ut på promenix me honom å sen borde jag försöka skriva lite eller göra klart inlämningsuppgiften, som ska va poststämplad på freda... Hör så antikt dom tänker i H-sand =P

Men det är ju fotboll ikväll också =P Barcelona-Chelsea i Champions League... Å så ska jag baka två FBK-tårtor som jag ska servera personalen på skolan imorrn... The Deal mellan oss som är trogna hockeyanhängare, den som hejjar på det lag som vinner SM-guld får bjuda övriga på tårta... =)

Dags för ett ryck!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: