Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Sunshine in my life

Kategori: Allmänt

sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne =)

verkar det som jag gillar solen? hehe

Önskade igår att det skulle bli fint väder idag så jag får chans
att njuta i helgen =) och när jag vaknade imorse så var det
strålande sol och klarblå himmel =) gissa om jag studsade
upp ur sängen illa knvickt ;)

Eller nja... Jag hade beslutat med mig själv igår att jag skulle
kliva upp när jag vaknade av mig själv.. Vanligtvis, på lediga dagar
brukar jag somna om.. Men inte denna gången! Om det inte
va så att jag vaknade okristligt tidigt, men jag vaknade kvart
över åtta och kikade ut genom fönstret och blev så glad =)
Drog mig i 10 minuter sen klev jag upp och klädde på mig
och traskade ut på egen hand i solen... =)
Var ute på en halvtimmes härligt promenad...
Mamma ringde under tiden och hon måste ju undrat vad som
tagit åt mig =P som var ute innan nie =P

När jag kom hem degade jag lite i soffan, kikade på
Ellen DeGeneres Show, Suzanne Somers va gäst,
riktigt skoj avsnitt =)

Sen spolade jag upp badvatten och slog på radion,
Melodikrysset, utan själva krysset =P
La en ansiktsmask och hårinpackning och lyssnade
och kunde nästan hela krysset =)

Sen klev jag upp och nu håller jag på å fixa och dona
så jag kan sitta i köket och plugga...
Har lite (läs mkt) att göra inför H-sand till veckan =S
Men jag åker hem på onsda, för då drar vi till
VEMDALEN =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: