Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

give up

Kategori: Allmänt

japp, nu får det vara nog nedklottrande för ikväll... ska väl ha nåt nöje nån annan kväll när jag sitter här uppe alldeles allena... =P

Tror inte personen som kom in tidigare märkte min bil ute på parkeringen, för han, tyckte jag det lät som, öppnade skärpet på brallan ute i korridoren innan det bar av in i duschen... =P Har inte hört nån mer komma in, men det är väl bara en tidsfråga...

Kom på nu att jag kanske skulle satt upp en lapp om att jag åxå bor här i natt och be dom va lite tyst, men än så länge verkar det ju inte va nåt problem...

Nu börjar det kännas som när jag bodde på ett ställe i Härnösand, då va jag åxå tokalej mig, och less på studierna och massa annat, många saker byggs upp när man sitter själv så här i ett hörn i ett rum, själv i mörkret...

Men hur som helst, till slut vande man sig lite grann, men om det ska ta fyra timmar efter jobbet innan man vant sig me å bo sesån, då får de nog va för min del.. För i Härnösand hittar jag ju på saker med klasskompisarna, eller åker till faster en sväng... Men hen finns e int just nå å gära... =P

Så nu ska jag fixa en sista sak och sen ska jag lägga mig och läsa... Börjar känna en begynnande huvudvärk och en aning nackvärk, så det är nog dags att ge upp snart...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: