Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

göd mörgön

Kategori: Allmänt

hihi, sett kalles reklamen? =P

japp nu har jag ställt mig till rätta på jobbet igen, ska bara hämta kaffekoppen så e de perfect =)

somnade efter många om och men, det var nån mer som rullade in strax efter att jag lagt mig, men den personen va väldigt tystlåten av sig.. Pratade nog i mobilen när den kom in men sen blev de tyst, en dusch och sen va personen inne på rummet... Tidigt i morse hörde jag avlägset skrammel, men somnade nog om rätt fort... Kändes fortfarande i morse som att jag inte hade nån lust å bo där en natt till.. Och ju mer jag tänkte på det igår ju mer vill jag åka hem efter dagens slut...

Nej, nu ska jag planera upp lite lektioner som jag inte helt har koll på ännu =

På återseende!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: