Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

it's mine =)

Kategori: Allmänt

trodde jag inte... var helt tvärsäker på att nån skulle buda över mig i sista sekund, men inte =P De röda conversen är nu MINA =) budade igår på ett par svarta och ett par röda, ville helst ha de röda =) å så fick jag dom, så nu tänker jag inte buda mer på de svarta... buden jag la igår kväll höll sig till ikväll =)



visst e dom fina? =) längar till dom står i min skosamling ;)

har ju ett par bruna sen innan, och igår köpte jag ett par "typ" converse, på Skopunkten, lila med svarta prickar.. Men ändå inga riktiga converse... Blir nog fler färger i samlingen senare... Det kostar ju lite att samla på skor =P

Nu ska jag bara ivänta att säljaren hör av sig så jag får betala dom och så dom kommer till mig =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: