Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

nästan så..

Kategori: Allmänt

ännu en gång har jag spanat in resor till Edinburgh =) Jag hoppas resorna finns kvar vid löning, för nu banne mig ska jag nog ta och boka dom! Med tåg ner till arlanda, flyg  tur och retur, med mellanlandning i Amsterdam, och sen flyg från arlanda till Östersund ska det jag kikat på idag gå på ca 3500 =) inte så pjåkigt, och ska nog kunna gå an för min stackars plånbok, ska iaf boka biljetten till Edinburgh nu, så kan jag ta de andra vid nästa löning om de e så ;)

Är så förbannat sugen på å åka dit, även om december inte är så optimalt, blåsigt och kallt där, men jag är ju inte där för att götta mig i solen =P

Mailade till Babs precis nu, får hoppas de tycker det e skoj om jag kommer och att jag få bo där =)

Men herreguuuud va tiden går fort ibland... Nu måste jag skynda mig.. Börjar jobba om 40 minuter....!!!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: