Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Skitsnack...

Kategori: Allmänt

Ja ikväll har det snackats skit, både bildligt och bokstavligt =P

Idag har varit en av de bästa dagarna på länge för mig =) började dagen med att hämta upp Anna-Carin och sen åkte vi vidare mot Lungre Motorstadion för att kolla på folkrace... Men väl framme när vi lämnade parkeringen så kliver jag mitt smartarsle rakt ner i ett surhål vid diket när vi ska korsa diket... Börja dagen med genomblöta skor och strumpor!!! Jihooo =P Men vi fortsatte mot depån för att prata med Boije och Magnus =) Dom verkade pepp inför dagens tävlingar, så vi gick mot publikplatsen och anslöt med Zandra och Tomas och deras lilla Rocky =) men, det måste va straffbart att va sååå söt ;) 11 veckor gammal... oj oj... Men egentligen är ju alla valpar söta =)

Efter ett tag hittade även våran älskade Maria till oss och vi hade en heldag på stadion =) lämnade av flickorna på stan och åkte hem och tog ett bad och värmde mina blöta och kalla fötter, sen degade jag en stund, fixade mig i ordning och tog bussen in till stan... A-C mötte upp mig och vi gick ner på Asia Wok och hämtade våran förbeställda mat, sen på Sushibaren på busstorget för att hämta Marias mat, sen upp till A-Cs lägenhet, och strax efter att vi anlänt kom även Maria... Så då högg vi in på maten, som var himla god... Jag avnjöt friterade räkor med ris =) A-C åt någon stark kycklingwok och Maria åt sushi =)

Efter maten intog vi sofforna och satt och drack en god drink som A-C fixat och sen rann tiden bara iväg, det var så UNDERBART härligt att få umgås med mina "gamla" vänner från gymnasiet =) Vi pratade om allt mellan himmel och jord, spelade "Hur fan visste du det?" och skrattade så kolossalt mycket =) så wunderbar =)

A-C flyttar till Uppsala till veckan, men när hon kommer hem en sväng i Oktober ska vi käka Kebab har vi bestämt, och så ska vi ut på krogen och vara fulla som kastruller =) looking forward to it =)

Jag avvek tidigt, om man kan kalla 23 tidigt, ikväll, eftersom jag ska hem till Föllinge och jobba imorrn... Och innan det ska jag hinna med att fli undan i lägenheten och packa ihop mig =S

Nu ska jag kolla en stund på "den gröna milen" på tv, sen blir det nattnatt...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: