Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Jag ser det snöar...jag ser det snöar...

Kategori: Allmänt


Det var väl lagom roligt så säg =P

jag tycker snö är mysigt, i lagoma mängder =) nu har det snöat här konstant sen igår kväll, ja tycker det räcker för tillfället... Det kan snöa mer efter jul istället =P så länge julen är vit så är ja nöjd! och sen ska de inte va för kallt, rätt bra temp just nu =)


Imorse tog jag en liten sovis och sen hoppa jag upp och började julstöka lite =) har plockat fram lite kransar och annat pynt som inte kräver storstädning innan ;) för jag och pappa ska julstäda på freda, men jag kände att jag ville pynta huset lite innan... Förr om åren har vi alltid pyntat allt dagen/kvällen innan jul, men i år kände jag för att julpynta lite tidigare... för i helgen har vi suttit och funderat kring jul och allt stök och sett att det kan bli lite tight med tid...


Tog en paus och kikade på några avsnitt av Mysteriet på Greveholm på YouTube, men så kom mammsen hem på lunch, så nu gör jag inte så mkt =P ska väl återgå till YouTube eller julstök sen ;)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    God jul och grattis på födelsedagen!!

    Kram Maddis

    2009-12-24 | 10:40:05

Kommentera inlägget här: