Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Frågor

Kategori: Allmänt

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18,rad 4-vad står det där? "I vilken grad dessa två stora kreativa personer använde lek och kreativitet som ett medel för att hantera obehag och påfrestningar under uppväxten, är omöjligt att fatslå" (Om Selma Lagerlöf och Henrik Ibsen) ur Resiliens-risk och sund utveckling av Anne Inger Helmen Borge (Kurslitteratur =P)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid? Rakt fram soffbordet. Åt vänster armstödet på soffan, åt höger en kudde, uppåt luft .

3. Vad såg du senast på TV? Längdskidor, Lagsprint, de svenska damerna tog silver men herrarna blev 6a.

4. Utan att se efter,gissa vad klockan är? Sist jag kollade var den två, så kanske 14.20 nåt.

5. Bortsett från datorn,vad hör du just nu? Pappas snarkningar =P han vilar i soffan, å så en klocka som tickar

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick hem från skolan.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?Kollade lite andra bloggar och skulle börja plugga

8. Vad har du på dig? Mjukisbyxor, Tobe-tröja, palestinasjal och tjocksockar.

9. Drömde du något inatt?Säkerligen, men inget jag minns just nu.

10. När skrattade du senast? Idag, när jag retade Chris om tabellen i elitserien i ishockey.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En massa tavlor, högtalare, tapeter, en spegel, en lampa, lysknappar

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Ja att alla mina inlägg från November och december 2008 är borta! Så arg.. Vart är dom?!

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Annorlunda.. Lite smårolig!

14. Vilken var den senaste filmen du såg? En Kommisarie Lynley kikade jag på i måndags

15. Om du blev mulitmiljonär-vad skulle du köpa då? Ett eget hus, en massa kläder, skor, väskor, en bil, en skoter mm

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Tror inte det finns något som inte mina närmsta vänner vet om ;)

17. Tycker du om att dansa? Japp, absolut =)

18. George Bush? No way!

 19-20.Vad ska dina barn heta,pojke resp flicka? Flicka: Leia, Lea eller Maia/Maya. Pojke: Liam, William eller Lukas
Har inte bestämt mig än, man kan inte säga förän man ser barnet vad det ska heta =)

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Inte för alltid men nåt år, absolut

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Är inte speciellt troende, men till himlen kommer alla snälla och vem det än är som möter oss där behöver inte säga så mycke, bara se glad och trevlig ut, kanske ett "så trevligt att se er" eller nåt =P

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Jag vill att så många av mina kompisar gör detta. Och Alla andra som hittar dessa frågor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: