Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

*Gäsp*

Kategori: Allmänt

Måste bero på att man sover på ett annat ställe än man är va, har ju inte bott här på ett år ungfär. Jag hade ställt klockan på 6.30, och jag somnade säkert när klockan var närmare ett inatt. Men likförbannat vaknar jag 5.30 med ett ryck, sen får jag för mig att jag ska ju ändå snat upp så jag tänder lampan och slår på radion, men kommer på bättre tankar efter fem minuter och släcker och stänger av radion och somnar om relativt snabbt. Sen när klockan ringde på "riktigt" slog jag på radion, tände lampan och tog en snus och snoozade i 9 minuter. Sen klev jag upp och har nu precis ätit frukost, i form av gröt a la Emma =P specialblandning =) Nu ska jag fundera ut vad jag ska ha för kläder på mig idag...
Det är måndag, men man kan inte deppa ihop för de, snart e de kväller å sen e de tisda, så rullar veckan på å till slut kommer fredan, helt plötsligt och vi undrar var veckan tagit vägen =)

Ha en bra dag alla glada =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: