Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

L.O.V.E

Kategori: Allmänt







Ja idag är det Alla Hjärtans Dag
Med blandade känslor från min sida
Många minnen från förra årets firande

Hade det inte varit för mina underbara
och helt fantastiska vänner hade jag
nog inte ens gått utanför dörren idag

Fast man ska inte haka upp sig
på dagens etikett, idag är en
dag som alla andra dagar


Här kommer en dikt till mina
fantastiska vänner och
min älskade mamma och pappa

Du är den klaraste
Av alla stjärnor på jorden

Den stjärnan som lyser starkast
I hjärtat mitt

En speciell stjärna
Som tog en stor plats i hjärtat

Dom kallade stjärnan för en ängel
En ängel av dess vackraste sort

Med dom vackraste vingar
Och med den vackraste rösten

Så liten och spröd
I kläder vita

Ta till er =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: