Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Melodifestivalen och Folkrace

Kategori: Allmänt

Igår hade jag, Jenny och Emelie tjejkväll =) vi åt god mat, drack gott vin, spelade kort, lyssnade på musik och mkt annat =) jag fick min efterlängtade massage som jag längtat så efter =)

Vid halv två hoppade vi i kojsen och sussade sött, vid halv nio skjutsade jag Emelie på jobbet och sen tillbaka till Martins lägenhet och kikade på vänner till Jenny klivit upp =) Då löste vi melodikrysset tillsammans, samtidigt som vi åt frukost och klädde på oss varmt.. Efter vi klarat av krysset brummade vi iväg till Krokom för att kika på folkrace "Isracet"...

Snacka om bra timing, vi kom dit lagom till pausen... Men vi satte oss ner och surrade och larvade på, sen kom Boije förbi och pratade med oss =) han skulle skippa 3e kvalomgången och satsa på finalen, det var nåt vingel med styrningen...

Efter 3e kvalet var det paus, då träffade vi på Magnus och surrade lite med honom =) sen gick vi runt lite och sen var det dags för final.. Boije hade inte nog med poäng för att direktkvalificera sig till B-final utan fick köra C-final, SJÄLV!!! Knepigt, varför ens köra C-finalen, när han var klar för B-final... Hur som helst, han tog sig ju till B-finalen, men där tog det stopp... Det gick ett och ett halvt varv, sen satt han i snödrivan =(

Lite kort från början av helgen, blir nog fler tagna ikväll =)

 

 

 





Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: