Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Reunion =)

Kategori: Allmänt

Yes, ikväll är det en sorts reunion i min lägenhet =) jag ska få besök av Emil, Niklas, Elin, Nilsson och Filip =) Nilsson och Filip har jag inte festat med på år och dar, eller överhuvudtaget träffat så det ska bli skoj. Nilsson träffar man iofs ibland, men inte Fille =) så det ska bli skoj att få umgås me dom ikväll =) Var inte direkt planerat, Emil ringde å fråga om jag ville hitta på nåt, å när han nämnde Nilsson och Filip var jag direkt på =) Längtar till dom är här =)=)=) Mina pojkar =)

Idag var jag och fikade med Elin på stan =) riktigt roligt, jag förstår inte varför vi inte kommer på det oftare, men det klart, man har ju ett liv också, som vi konstaterade... Och vi erkände båda att vi är dåliga på att höra av oss. Och varje gång vi ses säger vi det och säger att vi ska bättra oss.. Men vi är no oförbätterliga du och jag Elin =P Men imorrn på dan ska vi larva runt och fjanta oss som vanligt =) Hennes gubbe jobbar till 17 så jag har Elin för mig själv till då =) Hihi

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: