Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Efterlängtat...

Kategori: Allmänt

som jag funderat och vänt och vridit på saken..
om jag ska pierca tungan eller inte,
i flera år har jag funderat på det,
och idag blev det äntligen gjort =)

Var över på en sekund kändes det som,
med världens längsta läkestav,
men tungan har inte svält nånting sen dess...
så det är lite konstigt med en 19mm stav i munnen,
den e som lite ivägen när man ska prata...

Å så va jag tvungen å dra ner på massa saker,
bl.a. snus...
å så får jag inte dricks sprit på en vecka,
å inte pussas =(
fast jag har ju ingen att pussas me...
så de e ju lugnt...

Jag dricker vatten och äter is just nu,
börjar bli lite kall i kroppen...

Nej nu ska jag kika vidare på
Desperate Housewives =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: