Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Glädjeskutt #2

Kategori: Allmänt

När jag kom upp på p-rummet efter lunchen och kollade mobilen såg jag ett missat samtal från..... JOHANNA =) =) =) skyndade mig och ringde upp henne =) va så härligt att höra hennes röst igen, å hon har bara varit borta 6 veckor =P men alldeles pigg var hon inte, hon har drabbats av lunginflammation =( trist trist, men sånt e livet

Hoppas jag hinner träffa henne innan hon drar till Norge igen =)

Nu blir det stallet = mocka skit,
efter det = dusch och sen kaffe och semla =) =) =)
Har alltid haft som fast princip att inte äta semla före semeldagen/fettisdagen
men redan i lördas va jag sugen på å köpa en å nu hade mamma
köpt =) så nu måste jag ju =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: