Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Glädjeskutt

Kategori: Allmänt

Idag har varit en bra dag =) Jobbade för första gången på skolan i Föllinge på evigheter känns det som, och jag tror mina "kollegor" kände likadant för jag fick kommentarer i stil med "var har du hållit hus?" "de va länge sen man såg dig" "jasså, du vågar visa dig nu när det går dåligt för Frölunda men inte när det gick bra för dom" osv. Kändes bra att vara tillbaka iaf. Har varit hjälpfröken idag, och det har gått kanonbra, lärarna tycker jag har skött mig och fått eleverna att göra det de skulle göra =) å då har man ju lyckats =) känns bra som sagt...

Imorgon ska jag dit igen och se om jag lyckas lika bra =P Men det tror jag nog, å då ska jag vara med på textilslöjden =) alltid lika roligt, den här gången ska jag ta med mig ett par gamla jeans som jag börjat sy en kjol av men fastnade på vägen så jag ska se om "Babsan" har lust att visa mig hur jag ska göra =)

Nu blir det Handboll och slappa framför tvn me kaffe och glass =) Hääääärligt

Å så väntar jag på sms från Johanna, hon kommer hem till Föllinge idag =) =) =) Jag är sååååååå glad =) så jag nästan spricker, jag skickade ett sms på hennes Sverigenummer och fick en leveransrapport så hon är ju i landet iaf, väntar med spänning på svar =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: