Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Hur bred är sängen?

Kategori: Allmänt

Igår var jag, Emelie och Jenny i Martins lägenhet och skruvade ihop hans nya sängram och nattygsbord från Ikea, vi höll på ett bra tag men jobbet blev gjort och fint blev det. Men när vi skulle lägga i sängen i ramen så visade det sig att sängen var för bred för sängen, ramen var 140 men sängen var 160 =P å Martin hade varit helsäker på att sängen va 140.. Men som tur va så fick han byta ut den till en 160 så sägen passar =) så nu måste vi skruva isär den "gamla" och skruva ihop den "nya" =) kan säkert bli skojjigt, vi hade iallfall roligt igår

Å nu har jag äntligen fått träffa min Johanna =) va så kul att se henne =) va käkade hamburgare från frasses och snackade skit och skrattade =) kändes så härligt =) Hon åkte strax före två för hon ska köra upp saker till Sörli ikväll och träffa sina polare där =) Men hon kommer in igen snart och ska visa lite (eller många) bilder från resan för oss tjejer =)

Nu har jag legat och kikat på Sex and the City filmen =) den var bra, lite seg bitvis men bra =) Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på med... Ska in till stan vid fem och köpa lite saker till kursen jag börjar ikväll "Social och Specialpedagogik". En kvälls och helgkurs som jag ska försöka hinna med samtidigt som kurserna i Härnösand... Blir ju en och en halv kurs, får hoppas det går =) och att jag orkar...

Vaknade med huvudvärk och den har fortfarande inte släppt, känns lagom skoj, ska nog ta en ipren och se om det släpper... Så jag har några timmar kvar innan jag måste åka in, blir en slö eftermidda i soffan...

När jag slutat ikväll ska jag försöka ta mig till travbanan, där är den 24 timmars skridskoåkning för företag i Östersund och Martin ska åka, så jag ska möta upp Jenny och Emelie där och kika lite =) sen ska jag hem och sova =)

Nu ska jag kika på Vänner =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: